23 January, 2010

kita perempuan suka stereotype-kan lelaki..kesian diorang ya'll..

my roomate said this picture is cool.and i like it.


"sayang, i gemuk kan skarang?"

" mane ade..you lagi gemuk lagi i sayang..kalau kurus mane ade cantek.."

"aww...ye kee? bukan ke laki laki suka yang slim slim..body ala model gitu..?"

" xde lah..dah dah..jom makan..?"

"..."


apa ada pada diet untuk cantik..?
kalau gembira,gemuk pun cantik.
kalau sedih, kurus pun tak cantik.
ceh.
diet?
ape tu?



oopsie: 1300-13-1300....anyone?

8 comments:

BABE AND BEBE said...

haha had that exact conversation before!

Anonymous said...

Good day, sun shines!
There have were times of hardship when I felt unhappy missing knowledge about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright pessimistic person.
I have never imagined that there weren't any need in big initial investment.
Nowadays, I'm happy and lucky , I started to get real income.
It gets down to choose a proper companion who utilizes your money in a right way - that is incorporate it in real deals, and shares the income with me.

You can ask, if there are such firms? I'm obliged to answer the truth, YES, there are. Please be informed of one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]

Mirae said...

hehe.yeke?

Anonymous said...

i gemok oke! u kurus!

nurul izzah aziz said...

din mmg fotogenik lah!
suke itu gamber ok.

miEmi zahari said...

tp klu partner kte slim, cm ne ek?? kte pon kne slim la kn..hehehe

Encik Shino said...

i pun x suke girl kurus sangat..
ade isi baru best!! (pengakuan jujur lelaki)

hehe :)

dnieAlias said...

merak--♥i guess everybody do! lol

mirae--♥xke..?

tieha--♥ye laaa.ateh gemok.din slim(--")

izzah__♥suka kan kan? sepppp

mimi--♥janji dua dua happy slim ko gmk ko, bereh jah..ecece

en.shino--♥ ehe.rasa berdebar mendengar pengakuan sejati seorang lelaki.hihi.