Kiss on the stomach; be ready.
err...for what?why on the stomach..eww
err...for what?why on the stomach..eww
-Kiss on the Forehead; expresing a lov 4 him/her
macam org kawen tu ek?
macam org kawen tu ek?
-Kiss on the Ear; seducing!,haha!
kalau wife pkai tudung, tak la seducing mane pon!
kalau wife pkai tudung, tak la seducing mane pon!
-Kiss on the Cheek; cute,
ala ala...memang kiut sangat.macam adik beradik kan?
ala ala...memang kiut sangat.macam adik beradik kan?
-Kiss on the Hand; I adore yah!..
waah..gaya godfather gitu..
waah..gaya godfather gitu..
-Kiss on the Neck;We belong together..
chet poodaah!
chet poodaah!
-Kiss on the Shoulder;I want you..
chet pooodah dua kali
chet pooodah dua kali
-Kiss on the Lips;I love you..
whtwhgwtwgtwgwt!!
whtwhgwtwgtwgwt!!
__ __ ___ _________ _ ____ ____________ __ ___ _____ _ ____ ____
What the gesture means...
-Holding Hands; We definitely like each other.
awwww...
*drool*
awwww...
*drool*
-Slap on the Butt; That's mine.
super slutty!
super slutty!
-Holding on tight; I don't want to let go.
yes yes
yes yes
-Looking into each other's Eyes; liking each other,
"sayang,you baru bangun tido ek?"
"wytwsdbhfjasKJS;!"
"sayang,you baru bangun tido ek?"
"wytwsdbhfjasKJS;!"
-Playing with Hair; Tell me you love me.
pkai tudung la...haha
pkai tudung la...haha
-Arms around the Waist; I like you too much to let go.
"sayang,you gemuk la skarang.."
"wtgwtftwfywhgfsjl;kj;s!!"
"sayang,you gemuk la skarang.."
"wtgwtftwfywhgfsjl;kj;s!!"
-Laughing while Kissing;I am completely comfortable with you.
"mhduueqhedgjfasdp"
"mhduueqhedgjfasdp"
________ _____ _________ __ ______ ____ ___________ ____ ___
If you were thinking about someone while reading this,
you're definitely in Love.
______ _____ _______ ____ ______________ __________ __saje je...
am waiting for dad to get ready.he's leaving for k.l tonite
sangat bosan.
p/s:kanda...datang la terengganu.
5 comments:
oooo....
:D
baper byk meaning daaa..
chenta--♥suke la tu...*kenyit*
zanetti--♥ meaning yang die bagi ngan meaning aku sendiri daaaa
chess..rupanya ko telah merekacipta meaning sendiri.baru ku sedari.Suke sgt nie bab kissing2.aishhh.patut la suh pakwe balik t'ganu.(tersirat tue phm2 sendiri la ye)hahahah
zanetti--♥biiing..mane ade.walopun aku suke part die blik trg tapi tiada lah bermaksud laen part kissing itu..haish
Post a Comment